sobota, 8 sierpnia 2015

Badzo upalny dzień przy oranżadzie...

Dziś tak upalnie, że chłodzę się zimną oranżadką i cydrem.
Oczywiście w nowo zakupionym słoiczku z TOPAZA.
Wczoraj natknęłam się na słoiczki podczas zwykłych zakupów,
byłam przeszczęśliwa, że znalazłam, nie dość, 
że wymarzone to jeszcze za dobrą cenę,
szt bowiem kosztowała 9,99pln.
Jak to dobrze chodzić na zakupy troszkę dalej niż zawsze. :-)
A tak prezentuje się oranżadka w słoiczku z uchem :-)






Ukojenia ciała i duszy w ten żarny dzień życzę ;-)
Do następnego!
M.

13 komentarzy:

  1. A ja właśnie zrobiłam lemoniadę i szukam jakiegoś fajnego naczynia na nią. Czytasz w moich myślach, czy co? Też zakup z Tesco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję lemoniadę, bo już kończą się zapasy oranżady i cydru :-) Zakup z TOPAZa ;-)

      Usuń
    2. Nie znam tego sklepu. W moim mieście chyba ich nie ma. To jakaś mała sieciówka?

      Usuń
    3. To taki supermarkecik, dyskont, coś w tym rodzaju.Może w Carrefour sprawdź, tam kupiłam z tej serii słoiczki do lemoniady i do melitty.

      Usuń
  2. Dzisiaj jest zdecydowanie za gorąco...nawet zimna lemoniada nie pomaga :( Słoiczek praktyczny i ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, gorąco strasznie!Odświeżam się co jakiś czas, bo nie wytrzymuję, ale zimne napoje to podstawa.Słiczek rzeczywiście praktyczny i jak dla mnie śliczny, choć podobają mi się te z kolorowymi pokrywkami i słomkami wielokrotnego użytku :-)

      Usuń
  3. Szukam takich słoiczków. Są świetne i ostatnio bardzo modne. Gdzieś czytałam, że w pepco można dostać. Muszę poszukać, bo fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są śliczne i praktyczne, polecam!Można je dostać jeszcze w TOPAZie lub w Carrefour, albo na allegro w dobrych cenach, a ostatnio widziałam na str BRW.Pozdrawiam cieplutko! :-)

      Usuń
  4. Słoiczek śliczny, z takiego fajnego naczynka, każdy napój smakuje wyjątkowo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, coś w tym jest, piłam jak z jakiegoś pucharu, lubię takie celebracje :-)

      Usuń
  5. Oj nad morzem ciut mniej na termometrze, ale wysiedzieć nie idzie :(
    Słoiczki na pewno są świetnym pomysłem!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj być teraz nad morzem....Zazdraszczam.U mnie dziś już wiaterek, więc można wysiedzieć na balkonie :-) Jestem bardzo zadowolona ze słoiczków.Teraz piję z nich wszystko co się da :-)

      Usuń
  6. Thank you for your visit!! <3 Happy Monday!

    OdpowiedzUsuń