poniedziałek, 19 października 2015

Liebster Award



Kochani dopadło i mnie...Zostałam nominowana przez nitka design do Liebster Award.
To miłe wyróżnienie i cieszę się, że trafiło wreszcie i na mnie. :-)
Jeśli ciekawi jesteście, gdzie bym chciała pojechać na wymarzone wakacje,
albo co bym wzięła ze sobą na bezludną wyspę, to zapraszam do lektury.
Miłego czytania ;-)

A oto lista pytań i odpowiedzi:

1. Mruczę jak kot z zadowolenia gdy...
W domu jest posprzątane, ugotowane i poprane, 
a wtedy mogę spokojnie zasiąść do komputera :-)
2. Trzy rzeczy, które zabrałabym na bezludną wyspę, to...
Laptopa, książkę i maszynę do szycia ;-)
3. Moje ulubione miejsce w domu to....
 <3 Kuchnia <3
4. Najlepiej czuję się...
Gdy mąż jest w domu <3
5. Gdzie chciałabyś pojechać na wymarzone wakacje?
Do Paryża!!! <3
6. Czy jesteś przesądna?
Tak wierzę, że nic się nie dzieje bez przyczyny!
7. Czy lubisz swoją pracę?
Właśnie ją rzuciłam :-)
8. Bieganie czy nordic walking?
Nordic walking
9. Co najchętniej zmieniłabyś w swoim domu/mieszkaniu...
Całe mieszkanie-wynajmuję ;-)
10. Moje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa...
Zabawa z kuzynką u dziadka,
(dziecinne psoty :-D)
11. Nie cierpię gdy...
Ludzie się ranią... :-(

Ściskam serdecznie!!! :-*
Nie nominuję nikogo, bo musiałabym wytyczyć ze sto blogów!
(Kochane, zaglądam na Wasze blogi i wiem, że też jesteście nominowane, 
więc ten wianuszek ucinam, bo się nigdy nie skończy ;-))

11 komentarzy:

  1. Gratuluje nominacji:) Też chciałabym pojechac do Paryża:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :-) To może kiedyś pojedziemy tam razem, w sensie do Paryża? :-)

      Usuń
  2. Cieszę się, że znalazłaś czas by odpowiedzieć na pytania:-) Miło było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania bardzo fajne, mam nadzieję, że odpowiedzi też :-) Ściskam serdecznie i jeszcze raz dziękuję bardzo za nominację :-)

      Usuń
  3. Hej Kochana! Krótkie odpowiedzi, ale świetne, szczególnie to o pracę i wystrój wnętrza;))) Już dawno czułam, że jesteś bardzo fajną osobą, Twoje odpowiedzi mnie tylko w tym utwierdziły:) I też nie lubię, gdy się luzie ranią...:((( ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za miłe słowa Moniczko, też jesteś bardzo fajną osóbką.Cieszę się, że Cię poznałam, bardzo podziwiam Twoją twórczość, jesteś utalentowana, chyba w ciocię, która maluje :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę...odwagi do rzucenia pracy... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, życie jest za krótkie, żeby dawać się wyzyskiwać i źle traktować :-)

      Usuń
  7. Gratuluję wyróżnienia :) Pod 4 i 5 odpowiedzią mogę się podpisać :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuję ślicznie :-) Cieszę się, że coś nas łączy :-)

      Usuń