niedziela, 8 listopada 2015

Wielkie szczęście

Mam wielkie szczęście...poznałam dobre duszyczki, które mnie uszczęśliwiają.Sama obecność tych osób napawa mnie radością, a one jeszcze mnie obdarowują prezentami.
Nie wiem czym sobie na to zasłużyłam, może dlatego, że mam otwarte serce, może dlatego, że sama daję z siebie i od siebie, tyle co mogę, najważniejsze, że jest to docenione :-) Wczoraj pokazałam prezent od Holly, dziś pokażę prezent od Iwonki.Dziewczyny jesteście WSPANIAŁE, życzę Wam wszystkiego co najlepsze i dziękuję z całego serca za prezenty :-******
♥♥♥








Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję :-******* ♥♥♥
Czuję się jak w niebie :-)
Tym bardziej, że dziś okazało się, że będę miała 1wszą, brakującą część Subiektywnego Przewodnika Po Małych Przyjemnościach :-)

Tu można nabyć niektóre części KLIK

Buziaki słodziaki :-****

13 komentarzy:

  1. Jeszcze takich nie widziałam. To bardzo miła niespodzianka:))) W niebie jest bardzo przyjemnie prawda? ;)

    O czym są subiektywne przewodniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to są wyjątkowe, robione specjalnie dla mnie kolczyki :-) No niespodzianka niesamowita, nadal czuję się jak w niebie :-)
      Przewodniki są o podróżach, o kulinariach, są przepisy w każdej cz. Brulionów, o barach, kawiarenkach i o niespiesznym życiu bohaterów wędrówek, nie tylko po Polsce. :-) Polecam z całego serca, jak również album BE COFFEE STYLE BERLIN :-)

      Usuń
  2. Super niespodzianka, piękny oryginalny prezent :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, prezent trafiony i oryginalny.Uściski :-***

      Usuń
  3. Gratuluję :) Mam podobne kolczyki, z samymi wieżyczkami Eiffla.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolczyki. Zawsze podobał mi się ten motyw. W roli kolczyków super. Zazdroszczę choć w dobrym znaczeniu tego słowa. Po mojemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Mnie też się podoba ten motyw w kolczykach.Mam jeszcze breloczek do kluczy z wieżą :-) Jest czego zazdrościć ;-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń