środa, 9 marca 2016

CANDY, CANDY, CAAANNDDDYYY :-D

Kochani dziś są moje 35 urodziny i z tej okazji urządzam
CANDY!!! :-)
A że (blog ma już 3 lata :-O i nie zrobiłam Wam żadnej niespodzianki z tego tytułu... :-P)
A już niebawem święta, to będzie to Candy Wielkanocne.
A tak wygląda nagroda:


A zabawa polega na tym, żeby na swoim blogu wkleić powyższy banerek,
a w tym poście po prostu wyrazić chęć zabawy :-)
W Candy mogą brać udział zarówno osoby prowadzące bloga, jak i nie prowadzące, należy jednak wpisać @, 
abym mogła się skontaktować ze zwycięzcą/żczynią ;-))
Acha i tylko na terenie kraju.
POWODZENIAAAAA!!! :-)
A teraz moja niespodzianka, którą dziś otrzymałam od mojej bratniej duszy 
Holly  



Przecudnej urody album 


Jest BOSKI!!! :-)


Kochana jeszcze raz bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ 
z całego ❤
Ty wiesz co mi w duszy gra :-)))))

A w kuchni na półce już wiszą wiosenne dodatki







Te dwa jajeczka, jakiś czas temu otrzymałam w prezencie 
od Dorotki z Zielonkowego Domku
Dorotko całuję Cię mocno :-*





 Były też kwiaty...







Takie ściereczki za niespełna 5zł w Biedrze ;-)


Dziś moje święto, więc lecę je celebrować, 
szampan już się schłodził ;-)


Wspaniałego dnia życzę Wszystkim tu Zaglądającym :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz