wtorek, 17 maja 2016

Marzenia się spełniają :-)))))))))))

Kochani...spełniło się...
Moje największe marzenie...
Mam dom!!!

(czyt.kawalerkę 31,71m2)
Klucze odebraliśmy wczoraj ;-)


Jestem w 7 niebie :-)))))))))))))
Nie sposób tego opisać, jak się cieszę...nieziemsko!! :-)))
Mam mieszkanko i nie jakąś tam suterenę, czy piwnicę,
prawdziwe, najprawdziwsze mieszkanie w bloku 4 piętrowym,
z...ogródkiem 37m2!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAA!!! :-D
Będę miała ogródek, będę miała ogródek, ogródek, 
ogródeeeeczeeekkk!!!
Normalnie nie wierzę!!!????? :-)
A w nim magnolię!!!I róże i może hortensje, ooo matkoooo!!!
No i ziołaaaa aaaaa!!!I w ogóle co mi się tylko zamarzy... :-)
(Czyt.wszystko, oprócz drzew! :-))

A tak wygląda obraz z mojego parterowego okna ;



A w środku...


pokój...16,04m2


przedpokój...4,50m2



łazienka...4,76m2


kuchnia...6,41m2



Wiem, wiem po zdjęciach nie widać tej wielkości pomieszczeń,
ale uwierzcie na słowo, jest pole do popisu.
Mam wreszcie swój kąt, który mogę od podstaw urządzić sama,
 jak tylko zechce, po swojemu :-)
Zaszalałam dziś z zakupami, ale takimi konkretnymi,
kupiłam wannę, miskę wc, stelaż wc, baterię do umywalki, panele, podkład, folię etc...
Resztę kupię jutro i w kolejnych dniach, bo wszystkiego co chcieliśmy niestety 
nie było dziś w sklepie, musimy czekać na dostawę.
To nic, ja poczekam, jestem cierpliwa ;-)
Kochani nie posiadam się z radości, 
jeszcze to do mnie nie dociera...Mam dom!!! :-)
Jestem wyczerpana fizycznie, ale psychicznie mogę góry przenosić :-)
Lecę projektować salon.
Buziaki :-***
Ps.Trzymajcie kciuki za udany i szybki remoncik ;-)
Jutro na widelec idzie łazienka,
zaraz po niej kładziemy panele...
No i muszę koniecznie skosić trawę...
w moim własnym ogródeczku :-))))
Ps.2 Chyba dziś nie zasnę ;-)
C.D.N.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz