środa, 4 maja 2016

Zakupoholizm, ja to mam!!AAAA!!Ratunku! ;-)

Dziewczyny kochane, czy Wy też tak macie???????
 Jak wchodzicie do sklepów zwłaszcza z pierdalansikami do domu,
typu Pepco, Kik, Tiger czy Ikea, albo Auchan, 
to bez niczego nie możecie wyjść???Normalnie się nie da!!!
Ja chyba już zachorowałam, wciąż coś znoszę do domu.
A to słoiczki, a to szklaneczki, pojemniczki, czy też domki drewniane.
Na te ostatnie to choruję już najbardziej, jak widzę domek z drewna, to szaleję.
Ostatnio zakupiłam dwa takie w Kiku, ale pokażę je trochę później.
Dziś pochwalę się pojemnikami i słoiczkami z Auchana.
Trzej muszkieterowie, każdy po 3 dychy:




No i te cudne słoiczki, były tylko cztery i dobrze, bo bym chyba wszystkie wzięła.Zresztą i tak pojadę tam za dwa tygodnie po następną turę, no co są piękne i każdy tylko po 5zł,
no a jak policzę te przyprawy, co mam w opak. to muszę ich mieć....od cholery!!!:-D




Następnym razem pochwalę się kolejnymi zdobyczami ;-)
A na koniec trochę natury...








Pozdrawiam cieplutko Wszystkich tu Zaglądających :-*
Życzę Wam udanych......zakupów oczywiście ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz